Document archivering


Document Architect zorgt voor het digitaliseren, verwerken en archiveren van al je documenten binnen je bestaande bedrijfsapplicatie zoals Exact Globe en Synergy, Afas, Accountview, Microsoft Dynamics CRM & NAV, Mamut en SuperOffice. Het scannen, controleren en opslaan van de documenten gebeurt via één duidelijke gebruikersinterface. Met behulp van metadata worden de documenten binnen je applicatie op de juiste locatie geplaatst en opgeslagen.

Door een online verbinding tussen je applicatie en Document Architect software is het mogelijk om vanaf het display van een MFP direct de juiste relatie of het gewenste project te selecteren. De gescande documenten worden meteen achter het gekozen item geplaatst. Op deze manier kan je alle contactmomenten en afspraken eenvoudig bijhouden binnen je applicatie. Hierdoor zijn tevens de documenten voor iedere gebruiker van de applicatie inzichtelijk.

Met één druk op de knop kunnen zelfs onervaren gebruikers beginnen met het gebruiken van document workflows, correct opslaan van bedrijfskritische informatie en zorgen dat het de juiste bestemming bereikt. Automatisering bevordert de efficiëntie, vermindert fouten en bespaart geld.